احمدی نژاد خواهان تاسیس یک بانک
نوشته شده توسط : مارال
احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه وضعیت موجود در عرصه جهانی هرگز اجازه اصلاح ساختار اقتصادی دنیا را نخواهد داد، تصریح کرد: ایجاد بانک اسلامی با پول اسلامی می‌تواند از راه‌های اصلاح اقتصاد جهان باشد و معتقدیم تجربه بانک توسعه اسلامی تجربه بسیار خوبی است که باید حوزه عمل آن هر چه بیشتر گسترش یابد.






 

 

 

رئیس‌جمهور ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های خوب و سازنده بانک توسعه اسلامی و جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد: که این همکاری‌ها هر چه بیشتر گسترش پیدا کند.
 

 

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) خاطر نشان کرد: راهی برای سعادت بشر جز تبعیت و دنباله‌روی از پیامبر اکرم(ص) وجود ندارد، چرا که وجود ایشان رحمتی برای همه و اسوه حسنه است و همه باید در زندگی اقتصادی، اجتماعی و سیاست از ایشان پیروی و تبعیت کنیم.

 

 
"احمد محمد علی" رئیس بانک توسعه اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه بانک توسعه اسلامی نهادی جامع برای امت اسلامی است که به واسطه همکاری‌ها و تلاش‌های اعضای آن بویژه جمهوری اسلامی ایران جایگاه رفیعی در میان ملت‌های اسلامی دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران بواسطه پشتیبانی‌، حمایت‌ و همکاری‌های تنگاتنگ با بانک توسعه اسلامی، تاکنون یکی از بزرگترین کشورهای شریک و حامی این نهاد تاکنون بوده است.
 

 

رئیس بانک توسعه اسلامی همچنین با تقدیر از تلاش‌های آیت‌الله تسخیری در کمیته شرعی بانک توسعه اسلامی، خاطر نشان کرد: هدف و رسالت اصلی این نهاد، تقویت و توسعه همکاری‌ها میان کشورهای مسلمان و بانکداری بر مبنای اصول اسلامی و شرعی است.



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: احمدی نژاد"بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: